• Pomoc! Szukam dobrego mechanika !

Moderator: Wochu

 #71543  autor: Madi
 27 sie 2017, 13:58
Witam poszukuję dobrego mechanika w Małopolsce najlepiej Kraków , Sącz lub Limanowa . Posiadam fiata bravo 2, 1.9 JTD multijet 150 16 V i nie wiem co sie z nim dzieje a że nie znam się to już inni pseudo mechanicy naciągli mnie na koszty a z autem dalej są problemy które zaczęły się po wymianie rozrządu i był sprawdzany i jest ok . Dlatego szukam kogoś kto siedzi w temacie tych silników .
 #71544  autor: MrZielinski
 27 sie 2017, 14:03
Spróbuj może w AUTKACH na Belwederczyków.

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

 #71587  autor: Mattson
 27 sie 2017, 23:21
Polecam AUTKA na Belwederczyków. Robiłem sporo - klapki egr, turbo. itp Niestety skasowali dość pokaźną sumę ale ogólnie jestem zadowolony. Z każdą rzeczą dzwonią z prośbą o autoryzację naprawy itp. Natomiast oczywiście chcieli, żebym jeszcze sobie sprzęgło zrobił bo ich zdaniem jest słabe i nadaje sie do wymiany - oczywiście się nie zgodziłem bo nic niepokojącego się nie dzieje.
 #71640  autor: tomek1985
 28 sie 2017, 21:10
Potwierdzam na ul.Belwederczykow są bardzo dobrzy mechanicy od :fiat1: oraz alfa romeo. Tanio nie jest za to fachowo. Brat robil chipa 1.9 jtd z 150km. Na 180 km jeździ jak złoto już rok bezproblemowo 😆
 #71688  autor: Madi
 29 sie 2017, 12:45
Ok dzięki 😊 będę tam dzwonił 😁😁😁
 #72953  autor: Borat
 15 wrz 2017, 11:45
Barbary Bosch według mnie jedyne rozsądne wyjście :)
 #102831  autor: Bochen
 02 paź 2018, 09:57
Witam, szukam mechanika w Nowym Sączu lub okolicach, który przetrzepie Bravo.

Auto podczas dużego obciążenia straciło moc (jazda pod górę na wysokich obrotach). najpierw szarpło, słyszalny był dźwięk jakby coś się rozsypało w silniku (jakieś drobne metaliczne dźwięki) a następnie totalny brak mocy. po zgaszeniu silnika wyskoczyła kontrolka "sprawdź silnik" i mocy już nie odzyskał.

Może ktoś z Was kogoś polecić albo ma jakiś pomysł co może być przyczyną ?