Rafi jutro zobacze co i jak i dam znac, znalazlem jeszcze cos takiego na innym forum , tyczy sie wlasnie 1.4 90km przedliftem cyt:
"Witam ponownie, w końcu udało mi się założyć tempomat do bravo 1.4 90km, bez wtyczki pod kierownicą, potwierdzam wcześniejsze posty i schemat podłączenia do wiązki ECU ( na marginesie znalazłem w necie schemat i do stilo z silnikiem 1.2 16v też jest tak jak poniżej), ja wpiąłem się w kostkę czarno-fioletową pod bezpiecznikami obok akumulatora, a więc tak dla przypomnienia piny do podłączenia w wiązce ECU : 58, 41, 8, 9, połączone są w kostce pod akumulatorem do pinów odpowiednio : C8, C2, C4, C5. w drugiej połówce tej kostki u mnie były zaślepki kabli (nie wychodziły żadne kable z tych pinów, wiec wystarczyło tylko podłączyć odpowiednio kable z manetki i tak odpowiednio do pinu
58--> C8--> 4 (w kostce tempomatu)
41--> C2--> 1
8 --> C4--> 5
9 --> C5--> 6
Kabel żółty ( pin 2 ) w kostce tempomatu trzeba podłączyc do zasilania +12v po stacyjce"
Osoba napisala ze mu to dziala czyli generalnie potwierdza sie to co napisales powyzej.
ps. pytanie troche z innej beczki , na allegro sa cale przelaczniki zespolone do bravo, jak taki kupie to rozumiem ze moge zdjac sama "galke, raczke" od tempomatu i zamontowac do swojej kierownicy ? czy musze calosc przekladac ?