68oct pisze:Ja montowalem sam, na jakimś spocie możemy spróbować ogarnąć, masz kostkę czy musisz kable ciagnac?niestety trzeba ciągnąć kable:(
Moderator: RedDevil
68oct pisze:Ja montowalem sam, na jakimś spocie możemy spróbować ogarnąć, masz kostkę czy musisz kable ciagnac?niestety trzeba ciągnąć kable:(
raf31 pisze:Jest spora szansa na to że konektory z 1.4 90HP przed liftem są identyczne w porównaniu do pozostałych wersji silnikowych (konektory w grande punto żony są takie same).Hej niestety dopiero dzisiaj mialem chwile aby zajrzec do tej kostki i niestety w sumie sie nie udalo.
delfin1977 rozbierzesz twoją kostkę aby to potwierdzić?
Procedura jest bardzo prosta - zdejmujesz górną pokrywę (jest zamocowana na 3 zatrzaskach) następnie wyciągasz zabezpieczenie konektorów (czerwone "widełki" od przodu kostki). Teraz już można wyjąc konektor odginając uprzednio żółta zapadkę. Sprawdź przy okazji czy w slotach kostki A (z 64pinami) są zaślepione porty 58, 41, 8, 9.
delfin1977 pisze: Hej niestety dopiero dzisiaj mialem chwile aby zajrzec do tej kostki i niestety w sumie sie nie udalo.Spokojnie konektory nie wypadną - możesz spokojnie wyjąć zabezpieczenie. Od dołu kostki jest jeszcze drugie zabezpieczenie każdego konektora, aby go wyjąć musisz mieć igłę i odbezpieczyć każdy z osobna.
Generalnie chcialem zdjac gorna pokrywe ale cos sie nie dalo , to tak strasznie cieszko wychodzi ? Balem sie aby czegos nie zlamac? Mam jeszcze pytanie czy ja wyjme te czerwone widelki to mi konectory nie powypadaja ?
raf31 pisze:Witaj delfin1977Ja mam u siebie mam takie konektory. Dobrze pasuja na piny, da sie go zablokować w kostce. Z racji ze nie moglem na wolnym rynku znaleźć oryginalnych, zastosowalem MQS F063.
We wszystkich wersjach silnikowych (prócz 1.4 16V przed liftem) wiązka tempomatu idzie bezpośrednio od manetki do sterownika silnika (bez żadnych kostek pośrednich). W 1.4 90HP przed liftem występuje kostka pośrednia D004 zatem odpowiedź na twoje pytanie brzmi tak - brakuje części wiązki od D004 do kostki manetki tempomatu więc oryginalnie właśnie tu powinieneś dorobić wiązkę żeby było tak jak zaplanowała fabryka.
Nie mam wiedzy jakie konektory są w D004, nie mam możliwości też tego sprawdzić (nie znam nikogo kto ma bravo 1.4 90HP przed liftem). Jeżeli podeślesz zdjęcia konektora z tej kostki (z wymiarami) może będę w stanie coś zaradzić.
Na dzień dzisiejszy mogę jedynie zaproponować gotową wiązkę od manetki tempomatu do sterownika silnika (w twoim przypadku wiązało by się to z wyjęciem konektorów z kostki M010 i wpięciem mojej wiązki).
Jeszcze propos konektora MQS F063 - to nie jest konektor który oryginalnie siedzi w kostkach sterownika silnika (czy pasuje nie wiem), ten oryginalny wygląda tak jak na poniższych zdjęciach.
olo_mistrzu pisze:1.9 MJTD z 2009r. w Dynamicu plus Blue & Me + climatronic ma chyba wszystkie możliwe wyprowadzenia i gdzie nie spojrzę luźne ...Mam taką samą wersję, wczoraj zamontowałem tempomat i posiadam gotowe instalacje pod inne bajery