Hej. Mam zakupione wszystkie częsci , płyny, filtry itd. Jest to wszystko warte ponad 8 tys. I nie wiem komu to powierzyć, żeby mieć pewność , że nic nie zginie..
Przede wszystkim chodzi o podmianę turbo na garrett, Intercooler na fmic, wtryski od ferrari.
Reszta to typowo serwisowe naprawy. Wymiana półosi prawej, świece, ojele, filtry, wymiana skraplacza, pełny serwis klimy, naprawa sprysków reflektorów. Ubywa mi płyn hamulcowy, przyczyn może być wiele. Tutaj też chciałbym kogoś, kto jeśli wymieni przewód hamulcowy to nie powie mi, że zdejmował skrzynię do wysprzęglika. Boję się tych naszych wszystkich fachowców, w wielu miejscach już robiłem i zawsze mieszane uczucia. Jeden mi trzymał samochód 2,5 miesiąca, inny podaje kwotę x, a potem mówi dwa razy tyle bo 'tyle zabawy z tym było' , trzeci (mowa o innym samochodzie) , kasuje Cię 400 za wymianę całego kompletu bębnowych hamulców (bębny, szczęki , rozpieraki, linki ręcznego, cylinderki) , po czym jadę na badanie techniczne i nie mam ręcznego, a tył nie hamuje. Rozbieram sam, a tam wszystko stare, jedynie linki które sam kupiłem były wymienione, Rozpieraki zapieczone, cylinderki stoją.. . Niektórzy robią tak, że powymieniają kilka częsci, a usterka dalej występuje. Wiem, że to pewnie dla niektórych wszystko idiotycznie brzmi, ale taka jest prawda. Można mi powiedzieć "Jeździsz po dziadach, zamiast do porządnego fachowca" No więc okej, tylko kto jest tym porządnym fachowcem ?
Raz pojechałem na ul Bór. Do chłopaczka od tłumików, bo tłumik mi pukał o wnęke kola zpasowego. Powiedział, że tego nie ma sensu robić, bo kolektor mi pęka, a jak on mnie teraz skasuje 110 zł z dwie 'jednorazowe obejmy' to skasuje mnie drugi raz jak przyjadę z kolektorem. Dałem się naciąć żeby zrobili kolektor za 300zł. Po miesiącu i kolektor się do niczego nie nadaje i tłumik znów stuka. A opinie mają najlepsze.. Najpierw sam się oferował, że fachowo to naprawiają, a potem zadzwonił po fakcie, i powiedział 'może rok podziała'
Chciałbym też porady na temat strojenia, kto się zna na rzeczy, gdzie korzystnie, ile to powinno kosztować itd.
1.4 t-jet 150 KM Benzyna+LPG
Przede wszystkim chodzi o podmianę turbo na garrett, Intercooler na fmic, wtryski od ferrari.
Reszta to typowo serwisowe naprawy. Wymiana półosi prawej, świece, ojele, filtry, wymiana skraplacza, pełny serwis klimy, naprawa sprysków reflektorów. Ubywa mi płyn hamulcowy, przyczyn może być wiele. Tutaj też chciałbym kogoś, kto jeśli wymieni przewód hamulcowy to nie powie mi, że zdejmował skrzynię do wysprzęglika. Boję się tych naszych wszystkich fachowców, w wielu miejscach już robiłem i zawsze mieszane uczucia. Jeden mi trzymał samochód 2,5 miesiąca, inny podaje kwotę x, a potem mówi dwa razy tyle bo 'tyle zabawy z tym było' , trzeci (mowa o innym samochodzie) , kasuje Cię 400 za wymianę całego kompletu bębnowych hamulców (bębny, szczęki , rozpieraki, linki ręcznego, cylinderki) , po czym jadę na badanie techniczne i nie mam ręcznego, a tył nie hamuje. Rozbieram sam, a tam wszystko stare, jedynie linki które sam kupiłem były wymienione, Rozpieraki zapieczone, cylinderki stoją.. . Niektórzy robią tak, że powymieniają kilka częsci, a usterka dalej występuje. Wiem, że to pewnie dla niektórych wszystko idiotycznie brzmi, ale taka jest prawda. Można mi powiedzieć "Jeździsz po dziadach, zamiast do porządnego fachowca" No więc okej, tylko kto jest tym porządnym fachowcem ?
Raz pojechałem na ul Bór. Do chłopaczka od tłumików, bo tłumik mi pukał o wnęke kola zpasowego. Powiedział, że tego nie ma sensu robić, bo kolektor mi pęka, a jak on mnie teraz skasuje 110 zł z dwie 'jednorazowe obejmy' to skasuje mnie drugi raz jak przyjadę z kolektorem. Dałem się naciąć żeby zrobili kolektor za 300zł. Po miesiącu i kolektor się do niczego nie nadaje i tłumik znów stuka. A opinie mają najlepsze.. Najpierw sam się oferował, że fachowo to naprawiają, a potem zadzwonił po fakcie, i powiedział 'może rok podziała'
Chciałbym też porady na temat strojenia, kto się zna na rzeczy, gdzie korzystnie, ile to powinno kosztować itd.
1.4 t-jet 150 KM Benzyna+LPG