• Grupowy chiptunig DYNOSOFT Katowice .

Moderatorzy: krupniok200, xkacpix0402

 #78561  autor: mario10Sz
 20 lis 2017, 16:53
Witam
Czy byłby ktoś zainteresowany zrobieniem chiptunigu w DYNOSOFT Katowice w ramach grupy ?? Jest możliwość uzyskania rabatu przy zebraniu ok 10 osób.
 #78594  autor: byru77
 20 lis 2017, 19:45
Ja będę robił po nowym roku ale raczej wybiorę sie do Częstochowy (też masz możliwość uzyskania rabatu) pewny, polecany fachowiec.
 #78615  autor: 1991kondi
 21 lis 2017, 09:23
O kim mówisz w Częstochowie ??
 #78633  autor: zagato
 21 lis 2017, 12:26
Też pierwsze słyszę o kimś z Czewy :/ :P
 #78653  autor: byru77
 21 lis 2017, 17:18
Oczywiście chodziło mi o CINSOFT który nie znajduje sie w Częstochowie. Przepraszam za wprowadzenie w błąd coś mi się pomieszało po prostu.
 #78662  autor: mario10Sz
 21 lis 2017, 18:33
byru77 pisze: 20 lis 2017, 19:45 Ja będę robił po nowym roku ale raczej wybiorę sie do Częstochowy (też masz możliwość uzyskania rabatu) pewny, polecany fachowiec.
Jeśli chodzi o Dynosoft to brałem udział w grupowym chiptunigu razem z grupą zorganizowaną na forum na VW w swojej Hondzie civic 2.2 , jeśli chodzi o DYNOSOFT to jedna z najlepszych firm tego typu na Śląski , grupy były organizowane u tzw. Aligatora od kilku lat na różnych forach grupy VW, ja sam honde robiłem jakieś 5 lat temu podpinając się pod kolejną grupę która organizowała się na Śląsku.
Na innym forum fiata mam dwie osoby chętne do udziału w grupie myślę, że jak było standardem w poprzednich latach grupę tworzyło 10 osób.. wówczas można już negocjować cenę.
Odnośnie firmy CINSOFT nie znam firmy, nie korzystałem z ich usług.
 #78685  autor: grzech1991
 21 lis 2017, 21:25
W Częstochowie jest jura tuning, który ma raczej z tego co wiem dobrą opinię (ale tak aby była zaufana to się nie spotkałem).

Ceny są bardzo w porządku, idzie się dogadać w kwestii rabatów.
 #78873  autor: Michał
 24 lis 2017, 17:32
Ja zrobiłem dwulitrówką ponad 100 000 km na mocnym programie z Cinsoftu :) bez jakiejkolwiek awarii.
 #78896  autor: moris10
 24 lis 2017, 20:14
Jak dobrze pamiętam, to chyba kolega @Dared zrobił w Cinsoft swoje Bravo na 300+. Oczywiście poprzedzone grubym modem :)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 #78897  autor: zagato
 24 lis 2017, 20:19
To tak można w ogóle :shock: :shock: :shock: 300+ to już jest naprawdę mega w takim Bravo :twisted: :jump:
 #78924  autor: Michał
 25 lis 2017, 09:20
@grzech1991 Cinek zrobi Ci program tak jak chcesz ją taki chciałem na własne ryzyko.
 #78932  autor: mario10Sz
 25 lis 2017, 10:31
Wykręcanie do jakiś absurdalnych mocy nie ma większego sensu, raz, że nie do wykorzystania , dwa, że silnik traci na trwałości , trzy, że sprzęgło i docisk nie mówiąc już o dwu-masie nie wytrzyma takiego momentu czyli pasmo usterek i napraw.. Ja mam honde po wirusie jakieś 180 km (seria 140km), bije fiata co do dynamiki i przyspieszenia na każdym przełożeniu , dlatego myślę o zawirusowaniu moje fiacika bo irytuje mnie, niby 165 km, a nie czuć tego ... po przesiadce z hondy.. choć nie wiem czy to nie problem w sposobie zestrojenia skrzyni biegów..


Jeśli ktoś jeszcze nie zrobił chipa w swoim fiacie może być też z innej grupy proszę się wpisywać, mamy możliwość negocjowania ceny , czym więcej chętnym tym cena może być niższa.. chodzi o DYNOSOFT w Katowicach. Jeśli mowa o rekomendacje wystarczy wpisać sobie w przeglądarkę nazwę firmy albo hasło grupowy chiptunig DYNOSOF to wyskoczy wam ile grup już się zorganizowało i zmodyfikowało swoje samochody u Pana Wojciecha.
 #78948  autor: Michał
 25 lis 2017, 15:02
Bo seria w 165 to jakaś pomyłka.
2.0 jest w stanie ogarnąć na seryjnych gratach 250 km i 500 nm także warto robić.
Ja zjeździłem ponad 100k bezawaryjnie mając 210 km i 462 nm. Także o 2.0 bym się nie bał.
Skrzynia, sprzęgło, dwumas są z silnika 2.4 więc w serii tam wytrzymują takie obciążenie.
 #79868  autor: byru77
 04 gru 2017, 18:01
Dziwna sprawa bo właśnie dzwoniłem do DYNSOFT i pan mi powiedział że nie zajmują się fiatem :D Zapytałem też czy mi poleci jakiś zakład który podniesie moc w moim bravo powiedział że bardzo poleca CINSOFT.
 #79905  autor: mario10Sz
 04 gru 2017, 21:57
A to nie wiem gdzie i do kogo dzwoniłeś ... ale jak chcesz reklamować kolegę z firmy cinsoft, to zbyt mało inteligentnie podchodzisz do sprawy :)
Dynosoft robi fiaty nawet jest filmik na YouTubie . Po drugi w załączeniu moja korespondencja z Panem Wojciechem ...
A więc TO co piszesz to zwykłe perfidne kłamstwo !!!

Należy czytać od dołu .

Witam
Rozumiem w czym rzecz, będę organizował grupę ludzi na forum fiata, jak się uzbiera prześlę Panu listę samochodów i zobaczymy :)


Pozdrawiam
Mariusz

Dnia 8 listopada 2017 16:44 Wojciech Gołąbek DYNOSOFT <[email protected]> napisał(a):

Witam serdecznie

Jest możliwość zorganizowania jakiejś promocji ale ponieważ aktualnie
bardzo są bardzo różne techniki tuningu różnych samochodów i co się z
tym wiąże różnice w skomplikowaniu różnych sterowników musiałbym mniej
więcej wiedzieć jakie samochody byłyby do zrobienia.

Pozdrawiam,
Wojciech Gołąbek
--
DYNOSOFT
[email protected]
tel. +48 606 34 11 44
WWW: www.dynosoft.pl
Facebook: http://www.facebook.com/DynoSoftPL

W dniu 05-11-2017 o 07:34, [email protected] pisze:
Witam
Jakiś czas temu, chipowałem u Pana Hondę Civic 2.2 (do dzisiaj pięknie
chodzi) w ramach grupowego chiptunigu z grupy VW. Teraz jeżdżę też
fiacikiem i jest możliwość zorganizowania grupy. Tylko jakie są warunki
z Pana strony na dzień dzisiejszy ?

Pozdrawiam
Mariusz

Dnia 3 listopada 2017 11:56 Wojciech Gołąbek DYNOSOFT
<[email protected]> napisał(a):

Witam serdecznie

Do Pańskiego samochodu oferujemy modyfikację oprogramowania sterownika
silnikowego podnoszącą parametry silnika do ok. 190-200KM i 420-440Nm w
zależności od stanu silnika oraz życzenia właściciela pojazdu.

Koszt kompletnej modyfikacji to 1500zł.

Modyfikacja obejmuje:
- sprawdzenie stanu silnika i pomiary parametrów seryjnych na hamowni
obciążeniowej
- wykonanie i indywidualne strojenie na hamowni parametrów
oprogramowania sterownika silnikowego
- pomiar i wydruk parametrów finalnych

Jeżeli dodatkowo decydowałby się Pan na tuning to koszt kompletnego
usunięcia DPF oraz EGR wynosi 1000zł.


Pozdrawiam,
Wojciech Gołąbek
--
DYNOSOFT
[email protected] <mailto:[email protected]>
tel. +48 606 34 11 44
WWW: www.dynosoft.pl
Facebook: http://www.facebook.com/DynoSoftPL

W dniu 01-11-2017 o 17:37, [email protected]
<mailto:[email protected]> pisze:

Witam
Mam samochód Fiata Bravo rocznik 2010 , silnik 2.0 165km diesel, jestem zainteresowany chiptuningiem tej jednostki, proszę o informacje jaki koszt jest takiej modyfikacji w Państwa firmie i jakie można uzyskać parametry mocny .
Pozdrawiam
Mariusz
 #79915  autor: Michał
 05 gru 2017, 07:16
Poliftowe 2.0 były nieco stłamszone i nie szły tak fajnie jak przed liftem. Ale możesz liczyć na jakieś 210-220 km i 420-440 NM
Więc z mocą albo gość jest ostrożny albo nie do końca ogarnia :)
Przedliftowe potrafiły wypluć 230-240 km i 480NM na mocnym sofcie.
Generalnie cena jak w Cinsofcie więc nie wygląda to na kogoś kto się nie zna :)
Fakt Marcin ma na pewno więcej do czynienia z silnikami Fiata.
 #79917  autor: metalman
 05 gru 2017, 09:15
@Michał, wyłącz słownik w telefonie... Proszę...
 #79941  autor: byru77
 05 gru 2017, 15:06
Szkoda że nie nagrałem tej rozmowy ale jeśli bardzo chcesz mogę zadzwonić jeszcze raz i nagrać Pana który ze mną rozmawiał na pewno będzie pamiętał że dzwoniłem wczoraj i powtórzy dokładnie to samo.
Dzwoniłem pod numer z tej strony http://www.dynosoft.pl/oferta.html zaznaczyłem że posiadam bravo z silnikiem T-JET może dlatego tak mi odpowiedział...
Tak czy siak nie życzę sobie żeby ktoś mi zarzucał kłamstwo bo nie mam w tym żadnego interesu.
Może nie potrzebnie napisałem we wcześniejszym poście że pan polecił mi CINSOFT no ale tak było a Marcina na tym forum akurat nie trzeba reklamować każdy wie że to dobry fachowiec.
 #79953  autor: Michał
 05 gru 2017, 17:17
@metalman bo się spieszyłem :) poprawie się.