• Warsztaty - które polecacie ?

Moderator: Marek19736

 #87774  autor: 5turbo
 06 mar 2018, 21:33
Cinsoft robi.
 #97915  autor: Mobiqu
 17 lip 2018, 11:00
Kacper023006 pisze:
16 cze 2017, 23:18
Arczi pisze:
16 cze 2017, 12:28
Jak jeszcze miałem stare bravo to oczywiście standardowo posypały się w nim progi i to dosyć konkretnie ponieważ mogłem je przebic palcem :D zrobili mi to w warsztacie na ul. Chorzowskiej 192 w Katowicach - warsztat wygląda jak ostatnia szopa, jestctam 2 gości - jeden lakiernik a drugi blacharz. Progi mi zrobili rąk elegancko, że gdy sprzedawalem auto 3 miesiące temu to progi w dalszym ciągu były ok, a od naprawy minęło ok. 4-5 lat. Pamiętam że mój ojciec też tam kiedyś coś naprawiał w aucie i byk zadowolony. Nie wiem czy ten warsztat jeszcze istnieje, ale jakbum miał znowu coś naprawiać blacharsko czy malować to najpierw uderzam w to miejsce.

Dodano po 6 minutach 15 sekundach:
A jeśli chodzi o mechanikę to polecam Ital Auto w Katowicach na ul. Rozdzienskiego (za salonem ganinex, wjeżdża się przy salonie Forda multexim). Jak nazwa wskazuje chłopaki specjalizują się we włoszczyznie, minus to terminy bo czeka się ok. 3 tygodnie. Z tego co wiem to ci panowie pracowali kiedyś w Fiacie polmozbyt Katowice jak jeszcze istniał i przeszli na swoje. Ostatnio jak tam byłem to widziałem także kilka aut os taksówkarzy, a wiadomo że taksówkarz raczej zna miasto i byle gdzie nie pojedzie. Cenowo jest raczej normalnie aczkolwiek tam przynajmniej mam pewność że wszystko będzie zrobione dobrze i nic innego mi nie zepsują, także ja polecam.

Dodano po 3 minutach :
Aha - co do cen, za rozrząd w Fiacie powiedzieli mi 1100zl, w Ital Auto wyszło mnie 750zl, części oryginalne z pompą wody + robota i rok gwarancji także super :)
Zgodzę się :D
Również polecam Auto Ital. Byłem tam pierwszy raz. Jak na razie 9/10 (zapomnieli zadzwonić, że auto gotowe więc pojechałem tam trochę w ciemno. Na miejscu okazało się auto gotowe i czeka na odbiór:)

Co do cen - mała aktualizacja: rozrząd + pompa wody 780 zł (w ASO Fiata - cyt. "około 1100 zł")
 #98656  autor: Pawel1981
 28 lip 2018, 20:38
Witam poszukuje dobrego warsztatu muszę wymienić rozrząd jestem z Będzina z góry dziękuje

Dodano po 3 minutach 36 sekundach:
Witam poszukuje dobrego zaufanego warsztatu muszę wymienić rozrząd jestem z Będzina z góry dziękuje
 #99891  autor: dziambel
 14 sie 2018, 13:15
Witam serdecznie:)
czy macie namiar na dobry warsztat zajmujący się klimatyzacją w okolicach Chorzowa, Katowic?
Prawdopodobnie sprężarka padła. Z góry dzięki!
 #99896  autor: Frankol93
 14 sie 2018, 14:16
Witam,

Jeśli komuś nie po dordze do Uni-Geo (Katowice) na zbieżnośc (godizny pracy tez nie są najlepsze auto można podstawić tylko (9-14:30) to polecam speca z Wodzisławia Śląskiego.
Polnik Wiesław. PPHU. Mechanika

Od 12 lat ustawia zbieżność na maszynie 3d (podobno pierwszy w okolicy miał takie cudo :D ). Zna się na robocie - oczywiście pyta co robione, dociąża auto i przjedzie się z wami. Gwarancja na wszystko + nie ma problemu wrócić do niego np po 6-7k km sprawdzić czy się nie rozjechało i ewentualna korektę.
Płaciłem 100 PLN wiec ok. Dostępny cały dzień (ja byłem o 19 :))

pozdrawiam
Arek
 #101538  autor: verbus
 11 wrz 2018, 19:06
Jeśli chodzi o Sosnowiec :
Geometria i zawieszenia- Tomek miedzy cmentarzami na ul.Andersa 86
Mechanika : "Górski czy Górnicki" na ul. Traugutta 105
 #102417  autor: metalman
 25 wrz 2018, 08:47
Czy jest w Bielsku-Białej jakiś sensowny tłumikarz? Nie musiałby być jakimś super mistrzem, grunt żeby nie marudził i robił poprawnie swoją robotę ;) @slon, @Damian0907?