Witam,
Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Bravo 1.4 T-Jet 150km w wersji sport. Jest to moje pierwsze auto z turbo, generalnie nie mam zastrzeżeń co do jego pracy czy przyspieszenia, ale jest coś, co nie daje mi spokoju. Auto jest mechanicznie pełną serią, rok temu była wymieniana muszla turbo. To co mnie niepokoi, to że przy dodawaniu gazu, powyżej 2500-3000 obr słychać wyraźny świst turbo, którego nie zaobserwowałem np na filmikach w internecie z tym samym silnikiem. Szukam kogoś kto ma taką samą konfiguracje aby przejechać się i posłuchać jego auta - czy tak ma być, czy szykować się na wydatki
Jestem z Bemowa, zajmie to ok 10-15 minut max, mogę podjechać
Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Bravo 1.4 T-Jet 150km w wersji sport. Jest to moje pierwsze auto z turbo, generalnie nie mam zastrzeżeń co do jego pracy czy przyspieszenia, ale jest coś, co nie daje mi spokoju. Auto jest mechanicznie pełną serią, rok temu była wymieniana muszla turbo. To co mnie niepokoi, to że przy dodawaniu gazu, powyżej 2500-3000 obr słychać wyraźny świst turbo, którego nie zaobserwowałem np na filmikach w internecie z tym samym silnikiem. Szukam kogoś kto ma taką samą konfiguracje aby przejechać się i posłuchać jego auta - czy tak ma być, czy szykować się na wydatki
Jestem z Bemowa, zajmie to ok 10-15 minut max, mogę podjechać