Podpowiem, że miałem dwa takie przypadki: jeden w doblo 1.6 mjet 105km, drugi w bravo 1.6 120km - jazda ze stale wciśniętym gazem podczas wypalania dawała dym na jakieś 1,5 metra za autem i ruszanie spod świateł to było jak zostawienie mgły smoleńskiej. W doblo po wyciągnięciu filtra nie zauważyliśmy nic złego - filtr jak filtr po 112 tyś km bodajże... po usunięciu spokój, natomiast w bravo mieliśmy tam przypadek pękniętego filtra, po czym wymieniliśmy na prośbę klientki na zamiennik, z tym że jej wypalał się co kilkanaście kilometrów ze względu na to, że czujnik różnicy ciśnień robił cuda przy pekniętym filtrze i auto słusznie stwierdziło, że coś jest nie tak.
Przy normalnych interwałach wypalania obstawiałbym, że nic nadzwyczajnego nie uświadczysz - wypadałoby sprawdzić różnicę ciśnień na pełnym bucie. Jeśli będzie niska, to znaczy, że przekoszony kąt wtrysku w minusie (późny) oraz dawka wtryskowa przenika przez filtr i wali całym tym ekologicznym g.....nem na zewnątrz podczas wypalania (dość prawdopodobna opcja).
Chiptuning hamownia - ecumod.pl
Indywidualne modyfikacje, strojenie LPG i diagnostyka.
Atrakcyjne oferty, rabaty i meetingi dla użytkowników!